F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Bala Vs Dugaan ?

Aku tak pasti ape yg bakal aku cerita ni bala atau dugaan yang aku kena tempuh dalam hidup aku. It’s kinda clishe dengan novel tapi itulah yg jadi kat aku sekarang. 90% of my proposal is done and finish another 10% then I can submit it. But now, folder yg ade everything about proposal tu is GONE !!!! erghh !!!! it’s very2 cilaka u know !!!! tapi yg peliknya dalam thumbdrive tu ade byk folder2 laen, tapi kenapa folder proposal tu je yg hilang ??????? Itu persoalan yang paling2 erghhhhh !!! Sumpa aku dah tataw na ckp ape dah. 90% of the proposal aku dah siapkan…. And now semuanye dah hilang and aku kena start from zero. Kaw taw zero ??? KOSONG bak kate Najwa Latif. Aku kena start semua dgn keadaan yang papa kedana without surfing the internet. Can u imagine dat ??? 




0 comment[s] | back to top